23 stycznia 2014

Plany,plany,plany.........czyli będzie się działo!!!

Dotarła do mnie dziś paczuszka z materiałami :) Czekam jeszcze na dwie przesyłki, jedna na pewno jeszcze w tym tygodniu dotrze a na ostatnią będę musiała poczekac do przyszłego tygodnia w sumie na nią czekam najbardziej. Choc i bez niej będzie co robic:) Z materiałów, które dotarły powstaną kolejne miętoszki, poszewki na poduchy - mogą byc poduchy ale ja jakoś wolę poszewki - zajączki Wielkanocne - wiem, że do Świąt jeszcze długo ale jakoś nie mogę się powstrzymac. Jak dostanę ostatnie zamówione rzeczy będą powstawały przepisniki, notatniki oraz będę upiększac mój segregator na przepisy taki mały recykling. Chciałam go wyrzucic ale może jeszcze uda sie cos z niego zrobic:) 
Po główce mi chodzi jeszcze wiele pomysłów. Jeden z nich już nawet zaczełam realizowac. Były pierwsze próby, nawet z nienajgorszym efektem ale o tym później co by nie zapeszac.
Pokaże Wam materiały, z których będą powstawac moje wytworki












M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz