17 stycznia 2014

Miętoszki

Prezentuję Wam pierwsze próbne  miętoszki w dwóch wersjach kolorystycznych jeśli chodzi o minky i w dwóch wersjach jeśli chodzi o wykończenie metkami. Miętoszki uszyte z bawełny w liski, druga strona  minky, wykończone metkami. Liczba metek może byc dowolna w zależności czy ktoś lubi dużo czy mniej :)
Wykorzystałam resztki materiałów, których nie miałam serca się pozbyc. Z efektu jestem zadowolona choc mogłam dodac wiecęj metek, niestety zabrakło mi :( a koniecznie chciałam, żeby były to szopy. Takim to sposobem powstały miętoszki dla maluszków:






Wymiary 15x15 cm








Materiały z których mogę uszyc metkosie znajdziecie na stronie:
www.craftoholicshop.com
www.drecotton.pl
www.cwiartkimetry.pl


Pokaże Wam jeszcze podusię uszytą z tego samego materiału co pokazane wyżej miętoszki. Podusię uszyłam w zeszłe wakacje dla mojej córci. Pierwotnie miała spęłniac funkcję poduszki samochodowej jednak po uszyciu okazało się, że mała zabiera ją wszędzie ze sobą:) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz